Krzysztof Zieliński
Przygotowując strategię wizerunku Krzysztofa Zielińskiego zadaliśmy jego współpracownikom i klientowm kilka pytań odnośnie jego osoby. Jednym z nich było pytanie o współczesną osobę do której można byłoby go porównać. W opiniach tych osób Krzysztof był porównywany do Steve Jobs, szefa znanej z innowacji firmy Apple. Krzysztof Zieliński jest jednym z kilku managerów, którzy zakładali albo brali udział w większości największych przedsięwzięć związanych z branżą digital marketingu i badań w Polsce.
Z tego powodu zdjęcia biznesowe, które były jednym z elementów strategii komunikacji nawiązują w nienatrętny sposób do wizerunku szefa Apple. Zostało to uwzględnione w projektach zdjęć tzw: moodboardzie, które zawsze są wykonywane przed wymagającymi sesjami dla profesjonalistów dbających o swoja markę eksperta. Celem biznesowym Krzysztofa było uporządkowanie jego wizerunku dostępnego w sieci, ale także w prasie drukowanej, gdzie jest często zapraszany jako ekspert i komentator.