Krzysztof Zieliński

Przygotowując strategię wizerunku Krzysztofa Zielińskiego zadaliśmy jego współpracownikom i klientowm kilka pytań odnośnie jego osoby. Jednym z nich było pytanie o współczesną osobę do której można byłoby go porównać. W opiniach tych osób Krzysztof był porównywany do Steve Jobs, szefa znanej z innowacji firmy Apple. Krzysztof Zieliński jest jednym z kilku managerów, którzy zakładali albo brali udział w większości największych przedsięwzięć związanych z branżą digital marketingu i badań w Polsce.

Z tego powodu zdjęcia biznesowe, które były jednym z elementów strategii komunikacji nawiązują w nienatrętny sposób do wizerunku szefa Apple. Zostało to uwzględnione w projektach zdjęć tzw: moodboardzie, które zawsze są wykonywane przed wymagającymi sesjami dla profesjonalistów dbających o swoja markę eksperta. Celem biznesowym Krzysztofa było uporządkowanie jego wizerunku dostępnego w sieci, ale także w prasie drukowanej, gdzie jest często zapraszany jako ekspert i komentator.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google